»je režija želela pustiti prostor vsem interpretacijam Antigone, svoje pa ustvariti kot presečišče močnih in natančnih igralskih interpretacij in glasbene perspektive«
»Pri delu sem z režiserko v Antigoni iskala motive za njen pristop predvsem v njeni osebni zgodovini, vlogi, ki jo prevzema znotraj zgodbe svoje družine.«
»Raziskovati, kako zlagani smo v resnici, pogledati, ali so odrasli lahko bolj otročji kot otroci, prikazati, kako nihče ne prevzema odgovornosti za stvari, ki jih izreče, nihče se ne opraviči.«
»Kako lahko dlan v beli rokavici prime violončelo, da v nas prebudi srh?«
»Satirično besedilo o častihlepnem in brezkompromisnem meščanskem povzpetniku Jourdainu ... pa prirejevalka Evelin Bizjak v luči današnjega časa dominacije potrošnje bere tudi kot besedilo o razdrobljenem posamezniku.«
»Sledi tvegana operacija, izposojena iz kakšnega cenenega zaporniškega filma, ki pa se obnese: Polinejk izgine v noč, Antigona je zanj zastavila svojo svobodo.«
»Ko napišeš glasbo za radijsko igro, veš, da bo ta v njej. V glavnem te bodo prosili tudi, da prideš na mešanje (montažo op. a.). Jaz sem to prav rad zmeraj prišel … In mislim, da je to lepo delo za komponista.«
»Rad snemam z Ano Krauthaker, saj je delo z njo sproščeno, hkrati pa osredotočeno, in imava dobro komunikacijo.«
»To je obenem preventivni napad, saj je veliko ljudi poskušalo posneti filme o meni.«
»Večinoma so bili to mizogini moški. Zato sem naredila ta korak in rekla: Nihče ne bo pripovedoval moje zgodbe, razen mene.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju