»je režija želela pustiti prostor vsem interpretacijam Antigone, svoje pa ustvariti kot presečišče močnih in natančnih igralskih interpretacij in glasbene perspektive«
»Pri delu sem z režiserko v Antigoni iskala motive za njen pristop predvsem v njeni osebni zgodovini, vlogi, ki jo prevzema znotraj zgodbe svoje družine.«
»Raziskovati, kako zlagani smo v resnici, pogledati, ali so odrasli lahko bolj otročji kot otroci, prikazati, kako nihče ne prevzema odgovornosti za stvari, ki jih izreče, nihče se ne opraviči.«
»Kako lahko dlan v beli rokavici prime violončelo, da v nas prebudi srh?«
»Satirično besedilo o častihlepnem in brezkompromisnem meščanskem povzpetniku Jourdainu ... pa prirejevalka Evelin Bizjak v luči današnjega časa dominacije potrošnje bere tudi kot besedilo o razdrobljenem posamezniku.«
»Sledi tvegana operacija, izposojena iz kakšnega cenenega zaporniškega filma, ki pa se obnese: Polinejk izgine v noč, Antigona je zanj zastavila svojo svobodo.«
»Ko napišeš glasbo za radijsko igro, veš, da bo ta v njej. V glavnem te bodo prosili tudi, da prideš na mešanje (montažo op. a.). Jaz sem to prav rad zmeraj prišel … In mislim, da je to lepo delo za komponista.«
»Rad snemam z Ano Krauthaker, saj je delo z njo sproščeno, hkrati pa osredotočeno, in imava dobro komunikacijo.«
»Kot je dejal režiser sam, je bila njegova želja prebuditi številne asociacije, prebliske in spomine.«
»Igra je parodična kriminalka egoizma in pogoltnosti kot prevladujoče lastnosti odnosov med družinskimi člani.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju